• 16:44Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  • 16:48Przedstawienie porządku obrad.
  • 16:48Przyjęcie protokołu z LIV Sesji Rady Miejskiej z dnia 2 marca 2023 r.
  • 16:49Przyjęcie protokołu wspólnego posiedzenia Komisji Rady Miejskiej z dnia 27 lutego 2023 r.
  • 17:06Informacja o stanie ładu, porządku i bezpieczeństwa publicznego oraz podejmowanych działaniach zmierzających do zmniejszenia przestępczości na terenie Gminy Tułowice.
  • 16:52 Prezentacja Multimedialna
  • 16:55 Sebastian Kołtowski
  • 17:15Informacja o stanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie Gminy oraz gotowości niesienia pomocy w przypadku klęski żywiołowej.
  • 17:07 Bolesław Jaroch
  • 17:40Informacja o działalności OSP na terenie Gminy Tułowice.
  • 17:15 Prezentacja Multimedialna
  • 17:31 Michał Luty
  • 17:43Podjęcie uchwały w sprawie zasad przyznawania stypendium Burmistrza Tułowic dla wybitnie uzdolnionych uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tułowicach.
  • 17:40 Roman Kopij
  • 18:00Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Tułowice na 2023 r.
  • 17:48 Tomasz Gala
  • 17:48 Krzysztof Ptak
  • 17:49 Roman Kopij
  • 18:02Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
  • 18:01 Roman Kopij
  • 18:03Sprawozdanie z działalności Burmistrza Tułowic między Sesjami.
  • 18:07Sprawozdanie z działalności Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej między Sesjami.
  • 18:07Interpelacje i zapytania radnych (na piśmie).
  • 18:11Odpowiedzi na listy i zapoznanie się z otrzymaną korespondencją od poprzedniej Sesji.
  • 18:07 Roman Kopij
  • 18:10 Michał Luty
  • 18:12Odpowiedzi na wolne wnioski z poprzedniej Sesji oraz Komisji Wspólnej.
  • 19:07Wolne wnioski.
  • 18:12 Krzysztof Ptak
  • 18:14 Tomasz Gala
  • 18:15 Frédéric Coppin
  • 18:21 Roman Kopij
  • 18:23 Krzysztof Ptak
  • 18:25 Krzysztof Ptak
  • 18:26 Krzysztof Ptak
  • 18:41 Roman Kopij
  • 18:48 Michał Luty
  • 18:51 Krzysztof Ptak
  • 18:51 Krzysztof Ptak
  • 18:55 Roman Kopij
  • 19:04 Michał Luty
  • 19:08Zakończenie obrad.