Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Gminy MasłówII Komisja ds. Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 12 lutego 2021, godz. 12:30, w trybie zdalnym (komisja z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość). Osoby chcące uczestniczyć w posiedzeniu zdalnym proszone są o podanie imienia i nazwiska (lub loginu) oraz adresu mailowego, na który wysłany zostanie kod dostępu do posiedzenia. Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 12.02.br. do godz. 9:00 na adres informatyk@maslow.pl

Dyskusja

1.
Otwarcie posiedzenia12:36
2.
Stwierdzenie quorum12:36
3.
Przyjęcie porządku obrad12:37
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej komisji12:37
5.
Rozpatrzenie petycji z dnia 14.12.2020 r. 12:46
6.
Rozpatrzenie skargi z dnia 15.01.2021 r. 12:51
7.
Sprawy inne12:59
8.
Zakończenie obrad12:59