Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Gminy Masłów
I Komisja ds. Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 28 stycznia 2021, godz. 12:30, w w trybie zdalnym (komisja z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość). Osoby chcące uczestniczyć w posiedzeniu zdalnym proszone są o podanie imienia i nazwiska (lub loginu) oraz adresu mailowego, na który wysłany zostanie kod dostępu do posiedzenia. Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 25.01.br. do godz. 10:00 na adres informatyk@maslow.pl

Dyskusja

1.
Otwarcie posiedzenia12:36
2.
Stwierdzenie quorum12:36
3.
Przyjęcie porządku obrad12:36
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej komisji12:37
5.
Przyjęcie sprawozdania z prac komisji za 2020 rok12:38
6.
Opracowanie planu pracy Komisji na 2021 rok12:38
7.
Sprawy inne12:40
8.
Zakończenie obrad12:40