Proszę czekać, trwa ładowanie danych...
Rada Gminy Nowa Wieś Wielka / Radni
XV Sesja w dniu 28 stycznia 2016, godz. 15:00, w auli Gimnazjum w Brzozie.
RO-II.0002.15.2016
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.15:10
2.
Wybór sekretarza obrad.15:11
3.
Ustalenie porządku obrad.15:13
4.
Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 17 grudnia 2015 r.15:14
5.
Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady Gminy i działalności w okresie między sesjami.15:30
Załączniki
05. Sprawozdanie
6.
Odpowiedzi Wójta na interpelacje i wnioski zgłoszone na sesji w dniu 17 grudnia 2015 r.15:32
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Nowa Wieś Wielka celem uzyskania opinii o utworzeniu wspólnie z innymi Gminami związku metropolitalnego.15:35
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wstępnego stanowiska o utworzeniu wspólnie z innymi Gminami związku metropolitalnego.15:39
9.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej.15:41
10.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów postępowania rekrutacyjnego do publicznych szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Nowa Wieś Wielka, przyznania im określonej liczby punktów oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia spełniania tych kryteriów, dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły, o przyjęcie do której się ubiegają.15:44
11.
Podjęcie uchwały w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat w 2016 r. za kształcenie pobierane przez szkoły wyższe i zakłady kształcenia nauczycieli Gminy Nowa Wieś Wielka.15:45
12.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej na prowadzenie w siedzibie Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka Ośrodka Zamiejscowego Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy w zakresie rejestracji pojazdów.15:48
13.
Podjęcie uchwały w sprawie opłaty targowej.15:52
14.
Interpelacje i zapytania, wnioski i oświadczenia radnych.16:37
15.
Wolne wnioski.17:03
16.
Sprawy różne.17:10
17.
Zakończenie obrad.17:10